Friday, 31 January 2014

Topla duša, topao dlan...

Usred dileme, da li ići na odličan koncert u susjedni grad, sama samcata, cijelu noć... ili ostati ovdje na večeri i na piću s nekom rajom...
ne mogu ništa bolje nego da vam podarim pjesmu koju sam i sama čula prvi put prije dvadesetak minuta.

Imati vezu na daljinu je teško. Jako teško. Održavati ju je slatko. 

Prijateljica mi je s proljeća rekla jednu rečenicu koja je onako ostala u nekom prikrajku moje podsvijesti, i visjela je tako nedoslušana i nerazmotrena, takoreći. Rekla je da se u mene prelagano zaljubiti. Meni je to tada bilo smiješno. Nije da ću glumiti neko lažno samopouzdanje, ali vjerujem da je to jako čudan kompliment. I zanimljiv. Ali eto, i on je tu tezu potvrdio ludošću kakvu rijetko vidjeh. :) 
Tri mjeseca poznanstva, i ja sam otišla. On ostao. Rekao je da ćemo imati dvije ljubavi. Jednu dok sam daleko, drugu kad se vratim. I vjerujem mu. 

5 comments:

  1. Divno je to srocio! Pa eto, ti si bas bogata - imas dve ljubavi, sa istim covekom. Vredi se pomuciti!

    ReplyDelete
  2. Šobić je moj najdraži pjevač. I mnogo je uticao na moje razmišljanje, karakter i stavove. Poslušaj i ostale pjesme, sve su mnogo divne.
    A što se tiče ovoga drugog.. Čekanje je divno. Mada je mnogo više trenutaka kada mi to ne želimo da prihvatimo. Al' na kraju shvatimo da je mnogo divnije imati nešto što smo dugo čekali, nego nešto što smo samo tako dobili.
    <3

    ReplyDelete
  3. Ovisi čiji koncert ;)

    Što se ostatka tiče, :) Samo radi, održavaj, vjeruj. To su neki moji osobni zakoni takvih ljubavi. Na žalost, nekad ni to ne pomogne :)

    ReplyDelete
  4. 6 i pol godina u vezi na daljinu, i još uvijek smo tu, sad samo 100km daleko jedno od drugog, što je uspjeh. Teško je, puca, lomi se, ali isto tako puno učiš i voliš još jače i jače <3 stay strong!

    ReplyDelete
  5. Bila sam neko vreme u vezi na daljinu (500 km, nije mnogo kao što je kod tebe slučaj, ali svejedno znam da nije lako), i tako godinu i po dana. Ali, to smo prevazišli jer smo se pre razdvajanja dobro upoznali, sad smo uveliko u braku i lepo nam je. Zato verujem da ništa nije nemoguće.
    Želim ti svu sreću, kako god da ispadne.

    ReplyDelete

Please do. Sign your (nick)name and help me practise critic-accepting mechanism :)